«ЕҢ АЛДЫМЕН АДАМДАР: МЕМЛЕКЕТТІК КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ»

Просмотров: 15

Қазақстан Республикасында мемлекеттік басқаруды дамытудың

2030 жылға дейінгі тұжырымдамасында Мемлекеттік басқарудың жаңа моделінің басым қағидаты ретінде «Ең алдымен адамдар» қағидаты бекітілген.

Бұл ретте, МҚІА Қарағанды облысы бойынша департаментімен Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Қарағанды облысы бойынша филиалында мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттырудың «Ең алдымен адамдар: мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын арттырудың практикалық құралдары» атты курс өтті.

Аталған курс мемлекеттік қызметтер көрсететін немесе көрсетуге қатысатын қызметкерлердің біліктілігін арттыруға, оның ішінде салалық ерекшеліктерді, ақпараттық жүйелерді пайдалану ерекшеліктерін және көрсетілетін қызметті алушылармен өзара іс-қимылды реттеуге бағытталған.

Курс тыңдаушыларының қатарына облыстың жергілікті атқарушы органдары мен орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің өкілдері кірді.

Тыңдаушылармен мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру, оның ішінде мемлекеттік қызметтердің сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленді.

 

“ПРЕЖДЕ ВСЕГО ЛЮДИ: ПРАКТИЧЕСКИЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ГОСУДАРСТВЕННЫХ УСЛУГ”

 

В Концепции развития государственного управления в Республике Казахстан до 2030 года в качестве приоритетного принципа новой модели государственного управления закреплён принцип «Прежде всего люди».

 

В этой связи Департаментом по делам государственной службы по Карагандинской области в Карагандинском филиале Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан проведен курс повышения квалификации для государственных служащих на тему «Прежде всего люди: практические инструменты повышения качества предоставления государственных услуг».

 

Указанный курс был направлен на повышение квалификации сотрудников, предоставляющих государственные услуги или участвующих в их оказании, включая особенности отраслей, специфику использования информационных систем и регулирование взаимодействия с получателями услуг.

 

Слушателями курса стали представители местных исполнительных органов и территориальных подразделений центральных государственных органов области.

 

Совместно со слушателями были разработаны предложения по совершенствованию деятельности государственных органов, в том числе по улучшению качества государственных услуг.

#мемлекеттікқызмет

#елгеқызмет

#мәртебеліміндет

#қарағандыоблысы

@elgeqyzmet.gov.kz

@darkhan.jazyqbay

@muximov_salauat

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған