ҚОҒАМДЫҚ БАҚЫЛАУ – ТИІМДІ БАСҚАРУДЫҢ ЖӘНЕ САПАЛЫ ҚЫЗМЕТТІҢ БАСТЫ ШАРТЫ

Просмотров: 12

Қарағанды қаласындағы №3 емханада азаматтық қоғам өкілдері және МҚІА Қарағанды облысы бойынша департаменті қызметкерінің қатысуымен мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық бақылау жүргізілді.

✅ Бақылаудың негізгі мақсаты – көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің ашықтығы мен қолжетімділігін бағалау, сондай-ақ халыққа қолайлы жағдайлардың жасалу деңгейін анықтау.

✅ Қоғамдық бақылау нәтижесінде бірқатар кемшіліктер анықталып, оларды жоюға бағытталған нақты ұсынымдар әзірленді. Сонымен қатар, қызмет көрсету сапасын жетілдіруге қатысты ұсыныстар берілді.

✅ Департамент мұндай іс-шараларды жүйелі түрде өткізіп, халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыруды тұрақты бақылауда ұстап келеді.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған